Created By:
🧑🏽‍🍳Bagarn
Collecting for:
Stressrelaterad ohälsa
Detta är min insamling för hjärnfonden som går till stressrelaterad ohälsa.

Jag bakar surdegsbröd som terapi för min hjärntrötthet. Att baka surdegsbröd är en av väldigt få aktiviteter som inte dränerar min hjärna på all energi. Jag är extremt lycklig över att jag har hittat denna aktivitet eftersom den ger varje dag en mening & syfte och massor med kärlek

Bröden hamnar i min ”brödholk” i trädgården i ett försök att sprida så mycket kärlek och kolhydrater som möjligt i mitt kvarter.

Jag är oerhört glad och tacksam för alla glada tillrop och hälsningar

❤️ Random act of kindness ❤️
Donate
52,096 kr
52%
192 Days left

🧑🏽‍🍳Bagarn donated 100 kr

Recent activity

  • Susanne Susanne donated 40 kr

  • Tarah Tarah donated 80 kr

  • Johan Johan donated 45 kr

  • Kristoffer Kristoffer donated 50 kr

    Bagarn! Formlimpan var 👌 som allt annat.

  • Stefan Collby Stefan Collby donated 50 kr

  • Momo Momo donated 75 kr

  • Lillen Lillen donated 30 kr

  • Erik Averland Erik Averland donated 50 kr

  • Nellies husse å matte Nellies husse å matte donated 50 kr

  • Marina Andersson Marina Andersson donated 50 kr

  • Levis Levis donated 50 kr

    Bagarn vid almekärrskolan 🩷

  • Jonas Jonas donated 100 kr

  • Tarah Tarah donated 70 kr

  • Lennart Collby Lennart Collby donated 150 kr

  • Kristoffer Kristoffer donated 50 kr

    Bagarn! Kunde inte hålla mig när jag åkte förbi och såg ETT bröd kvar i holken. Blir lyxmacka till kvällsmat 👌

  • Oskar Werander Oskar Werander donated 100 kr

    Yum yum yum

  • Tarah Tarah donated 70 kr

  • Anonymous User Anonymous User donated 100 kr

  • Ulrika Camitz Ulrika Camitz donated 40 kr

  • Anna Anna donated 100 kr

  • K-boy K-boy donated 50 kr

    Tack för gött bröd 😃

  • Anonymous User Anonymous User donated 30 kr

  • Pia Johannesson Pia Johannesson donated 40 kr

    🧑🏽‍🍳Bagarn 🧑🏽‍🍳Bagarn:

    Tack snälla Pia❤️

  • Micke Micke donated 50 kr

    🧑🏽‍🍳Bagarn 🧑🏽‍🍳Bagarn:

    Tack snälla Micke❤️ Hoppas du gillar brödet!